1. Основні методи профорієнтаційної роботи в школі на уроках трудового навчання.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKQzNkdkFNd2NvWEU/view?usp=sharing
2.Вибір професії. Завдання профорієнтації. Основні напрями профорієнтаційної роботи з учнями
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKS1V4V0FaUlJhdkE/view?usp=sharing
3.Визначення нахилів особистості до певного типу професій. Методика “ Диференційно-діагностичний опитувач” (ДДО)
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKa3hobHFpeEhQSEU/view?usp=sharing
4.Історичні аспекти світового розвитку профорієнтації.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKa0VxRlo2ZG5qcEk/view?usp=sharing
5.Становлення і розвиток профорієнтації в Росії й Україні.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKSC0tWnItbmFhUGc/view?usp=sharing
6. Форми і методи профпросвіти в школі.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKT21KRDRhVVNqbzA/view?usp=sharing
7.Методика ознайомлення учнів з професіями.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKSmtLc2VPTnJFU3M/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKQzNkdkFNd2NvWEU/view?usp=sharing
2.Вибір професії. Завдання профорієнтації. Основні напрями профорієнтаційної роботи з учнями
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKS1V4V0FaUlJhdkE/view?usp=sharing
3.Визначення нахилів особистості до певного типу професій. Методика “ Диференційно-діагностичний опитувач” (ДДО)
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKa3hobHFpeEhQSEU/view?usp=sharing
4.Історичні аспекти світового розвитку профорієнтації.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKa0VxRlo2ZG5qcEk/view?usp=sharing
5.Становлення і розвиток профорієнтації в Росії й Україні.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKSC0tWnItbmFhUGc/view?usp=sharing
6. Форми і методи профпросвіти в школі.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKT21KRDRhVVNqbzA/view?usp=sharing
7.Методика ознайомлення учнів з професіями.
https://drive.google.com/file/d/0B5aaIYYdX7aKSmtLc2VPTnJFU3M/view?usp=sharing
Комментариев нет:
Отправить комментарий